وبلاگ تخصصی شهرسازی - رحمان بازیار

بررسی مسائل شهرسازی ، مقالات

وبلاگ تخصصی شهرسازی - رحمان بازیار

بررسی مسائل شهرسازی ، مقالات

بررسی موارد مهم و اساسی شهرسازی
تاریخچه نظریات شهرسازی
موارد و نظریه های پیش روی
کتب مقاله متن و نوشته های تخصصی
اعلام برنامه همایش ها ، کنگره ها ، نشست ها و ...
و موارد آموزشی تخصصی شهرسازی
امید است مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

بایگانی

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

100 سالی که از احداث شهرداری‌ها می‌گذرد، همواره به زیرساختها توجه کمتری شده است. همه مدیران به خاطر سرعت در انجام امور به صورت تخصصی و گام به گام به مسائل نپرداختند و همین عامل باعث شد تا چالش‌هایی روبرو شویم.

 

سیستم های کنونی  اتوبوسرانی و تاکسیرانی جوابگوی نیاز شهروندان نیست و باید سیستم حمل و نقل انبوه و هوشمند  بر اساس نوع نیاز هر شهر  گسترش یابد.

 

مدیریت فعلی شهرنتوانست برای جذب سرمایه خصوصی کاری مهم و اساسی صورت دهد بغیر از تبلیغات محیطی که شهرهای را از تابلو وبنر ها و نشانه های تبلیغاتی زیاد  پر نموده ، که میبایست تفکر جدیدی در این خصوص صورت پذیرد.

مدیریت شهری باید با راهکارهایی متعدد  و جاذب سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری در بافت  قدیمی ، فرسوده و ناکارآمد جذب نماید پولدارها پولدارتر نشوند و ساکنان بافت های مذکور نیز از نظر اقتصادی رشد کنند.

  • رحمان بازیار
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • رحمان بازیار
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • رحمان بازیار